Jdi na obsah Jdi na menu

 

Soukromé lekce

 personal-trainer-marciano.jpg

 

Soukromé lekce jsou vhodné pro všechny, kteří upřednostňují individuální péči a soukromí, mají specifické požadavky nebo zdravotní omezení či chtějí prostě začít cvičit,a neví jak na to. Pokud Vám nevyhovují skupinové lekce, nabízíme Vám soukromé lekce pro 1 osobu nebo soukromé lekce pro malou skupinu.

Co můžete na soukromé lekci očekávat? Na základě Vaší aktuální úrovně fyzické kondice, zdravotní omezení, Vašich požadavků a časových možností, stanovíme cíle, kterých se budeme snažit společně dosáhnout.

Naši kvalifikovaní trenéři jsou Vám k dispozici.

Pronajmeme Vám cvičební sál 70 m2 a také sportovní vybavení.

Vybení: podložky na cvičení, stepy, fitbally, over bally, švihadla, různé druhy činek, hula hoop, záteže na nohy, sport testry, bosu, treninkové kužele, posilovací gumy.

 Cvičení které Vám můžeme nabídnout:

Pilates, Power joga, Problem zones, Bodystyling, Bodyform, Kruhový trenink, Zumba, Street dance, Cardio dance, Power step, Hooping, PortDeBras, Dance joga, Cvičení pro těhotné a po porodu, Pilates pro těhodné a po porodu, Cvičení pro maminky s dětmi, Slow tonink, Zdravá záda, Power stretch, Fitbally, Overbally, Step aerobik, Dynamik trenink, ADK, Kick box aerobik, Tae-bo, Zumba toning, Zumba gold, Dětské kurzy (taneční,silové,protahovací) a další.............nebo lekci šitou přímo na míru:)

 

home-fitness.jpg

 

Osobní trenér

Časté chyby začátečníků

Velkým problémem bude technika provedení cviků, kterou určitě nikdo jen tak nezvládne sám od sebe. Zde může pomoci teoretické nastudování (přečtení si, jak cvik správně provádět) techniky, ale v realitě je to vždy obtížnější.Dále je často problémové správné dýchání , volba cviků, jejich pořadí a vůbec celkové složení tréninku. Stejně tak bývá často podceňováno rozcvičení a závěrečné protažení.

Proč je trenér vhodný?

Důvodů, proč bychom každému začátečníkovi a často i relativně pokročilému cvičenci doporučili trenéra, je hodně. Je sice pravda, že osobní trénink není nejlevnější záležitostí, ale podívejte se na to z té druhé stránky. Je lepší ušetřit na trenérovi a přitom mít od tréninku mizivé výsledky a v horším případě třeba prohloubení svalových dysbalancí či zdravotních problémů? Nebo raději ze začátku alespoň na měsíc až dva investujete větší peníze a dostanete za to daleko větší výsledek?

Co čekat od trenéra?

V ideálním případě, pokud si chcete trenéra najmout na delší dobu, což bych doporučil, byste si měli domluvit schůzku, kde si o Vás trenér zjistí nějaké informace (Váš cíl, zdravotní stav….), které bude potřebovat. Dále by měl udělat diagnostiku, během které bude hlavně zjišťovat zkrácené a oslabené svaly, držení těla apod. Poté podle zjištěných údajů pro Vás sestaví treninkový plán a můžete začít s vlastním cvičením. Je na Vás, jestli chcete posilovat za účelem redukce váhy, tvarování a zpevnění těla, zvětšení svalové hmoty, nebo třeba odstranění bolestí zad a krční páteře.

 

O ceník služeb a volné časy si napište na email: fitclubmilbe@seznam.cz