Jdi na obsah Jdi na menu

Popis lekcí

19. 7. 2016

Popis lekcí:

 

Bodystyling : je posilování a formování postavy, kdy Vám dá lektorka pořádně zabrat. Je to dřina s úsměvem, kdy zdánlivě jednoduché pohyby nejsou tak jednoduché a kdy obyčejná guma dokáže víc potrápit než činka a kdy vlastní ruce a nohy jsou větším zavážím, než na posilovacích strojích. Na této lekci se nejprve zahřejeme jednoduchou aerobní sestavou a na konci nezapomeneme to naše tělíčko pořádně protáhnout a to nejméně 15min.

 

ADK (aerobic dynamic kickbox) Jak již název napovídá, jedná se o aerobní cvičení s prvky kickboxu, tzv. stínový kickbox. Za doprovodu svižné a dynamické hudby, která nás doprovází po celou dobu, se v úvodu zahřejeme, následuje dynamický strečink, v hlavní části lekce cvičíme sestavy složené z úderů a kopů různé náročnosti. Následuje kompenzační cvičení (posilování středu těla), závěrem se protahujeme ve stylu jógy. Toto cvičení je jedno z nejkomplexnějších pro posílení i protažení těla a zároveň zlepšení fyzické kondice.

 

Kruhový trénink :  je komplexní a vysoce kreativní forma tréninku vytrvalostní síly. Při kruhovém tréninku budeme využívat libovolný počet stanovišť podle prostorových možností a počtu cvičenců. Při cvičení se používají různé posilovací nástroje ale také jen vlastní váha těla. Na jednom stanovišti cvičíme cca 1minutu. Vybrané druhy svalové síly střídáme podle fyziologického záměru s cvičením vytrvalostním. (např. během, nízkými poskoky, dynamickou chůzí). Na konci každé takové lekce samozřejmě nechybí závěrečné protažení.

 

Hiit trénink :  je vysoce intenzivní intervalový trénink. Je to pořádný zápřah a vězte, že i pár minut Vám dá opravdu zabrat. Z druhé strany je tento trénink složen z technicky nenáročných cviků, které zvládne skoro každý. Podstatou tréninku je střídání maximální intenzity a nízké intenzity cvičení. 

 

Slow toning :  je intenzivní cvičení na pomalou hudbu, zaměřené na posílení a protažení celého těla. Vychází z prvků pilates, power stretche a zdravotního cvičení. Cílem cvičení je posílení ochablých svalů a protažení svalů zkrácených, dochází k celkové tonizaci těla, odstraňují se bolesti páteře a kloubů. Používají cviky v různých polohách pro všechny svalové skupiny, včetně posilování s vahou vlastního těla, případně s využitím over ballů, ručníku, na podložce, flexibaru nebo flowtonicu. Toto cvičení ocení lidé s různým stupněm trénovanosti, nadváhou, bolestmi zad a kloubů. 

 

TBW (total body workout) :  Je jedním z nejrozšířenějších typů posilovacích tréninkových hodin. Součástí  hodiny je tzv. „spalovací  trénink“ - formovaní a hlavně "AKTIVACE" svalů celého těla, zvýšení svalové síly, vytrvalosti a zpevnění. Současně docílíte zvýšení bazálního metabolismu, který bude mít za následek výrazný úbytek přebytečných tukových zásob. Do tréninku jsou zapojeny různé pomůcky, ale hlavně se pracuje s vlastní váhou těla. Lekce je velmi pestrá a dynamická za doprovodu hudby. Lekce obsahuje protažení, posilovací část tzv.učení, cardio a také core trénink.

 

Tabata :  text bude brzy doplněn

 

Funkční trénink :  text bude brzy doplněn